Vračila in reklamacije

Vračilo blaga 

Kupec ima pravico, da skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje kupljeno blago brez navedbe razloga ali brez odškodnine vrne ponudniku. Vendar mora kupec v tem primeru nositi stroške, ki nastanejo pri vračilu predmeta nakupa. Kupec mora o nameravanem vračilu izdelkov oz. odstopu od pogodbe/nakupa ponudnika pisno obvestiti najpozneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na e-poštni naslov odlicno[at]hrib.si, blago pa vrniti v tridesetih (30) dneh. Ob vračilu blaga mora kupec sporočiti številko transakcijskega računa, na katerega mu lahko ponudnik nakaže kupnino.

Reklamacije

Če kupec prejme naročeno blago, ki je poškodovano, oz. se zdi, da nima ustreznih organoleptičnih lastnosti, mora ta o tem nemudoma obvestiti ponudnika. Če je mogoče, ponudnik nadomesti reklamirani izdelek z enakim, organoleptično ustreznim izdelkom. Če pa tudi to ni mogoče ali pa se kupec ne strinja s predlagano zamenjavo, ponudnik kupcu v celoti vrne kupnino.

Pritožbe in spori 

Nesoglasja ali spore, ki lahko nastanejo pri nakupu ali izvajanju "SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA", bosta pogodbena partnerja (ponudnik in kupec) reševala sporazumno. Če sporazuma ne bosta mogla doseči, bo za reševanje sporov pristojno sodišče v Celju. Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo prek e-poštnega naslova odlicno@hrib.si in telefonske številke +386 (0)3 746 13 47.

Podjetje Hrib d.o.o. v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov obvešča, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Na naš e-poštni naslov odlicno[at]hrib.si nam lahko pošljete tudi vaše predloge, mnenja, pritožbe in pohvale. Morebitne pritožbe bomo poizkusili čim hitreje rešiti, predlogov, mnenj in pohval pa bomo zelo veseli.